Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

MERRY CHRISTMAS!!!


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΤΕΝΝΙΣ,ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!

ΥΓΕΙΑ-ΕΥΤΥΧΙΑ-ΧΑΡΑ!

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ!

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Intersport Tennis Open 2010


ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ SALONIKA TENNIS CLUB, ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΩΝ "16" , ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ 2 ΗΜΕΡΕΣ, ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΣΕ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ, ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΨΙΛΟΒΡΟΧΟ, ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΑΓΩΓΟ ΑΠΟ ΤΟ 4-3 ΤΟΥ 2ου ΣΕΤ, ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ 4-6, ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΑΙ ΜΠΡΕΪΚ ΤΟΥ 3ου ΣΕΤ, ΚΙ ΕΝΩ ΕΣΩΣΕ 6 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΜΑΤΣ ΠΟΪΝΤ, ΕΠΕΣΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο "ΕΛΙΟ" ΤΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ...

ΑΝΤΕ,ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟΜΒΡΙΟ....KEEP PLAYING!!!

COOL!


ΚΑΛΟ Ε?

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Αντε....καιρός να...

























ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ!

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΛΗ ΤΕΝΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ।
ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΑΡΧΙΣΑΝ
ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
ΚΑΛΟ ΤΕΝΙΣ !!!!!
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010


ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

ΕΥΤΥΧΩΣ ΧΩΡΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΟΠΤΑ

ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

ΔΙΠΛΟ-ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ!!!!!!!!!

ΤΟ ΡΕΒΕΡ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΡΑΙΒ ΣΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ
ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΟΥ ΑΝ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΚΟΥΦΑΛΙΑ




ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ -ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ 2η ΘΕΣΗ
ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

1η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ


ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΙΝΑΝ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ...ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΒΕΒΑΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ!

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

ΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΒΑΨΙΜΟ



ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ-ΒΑΨΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑΠΗΤΑ...ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ!ΕΔΩ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ!