Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

MERRY CHRISTMAS!!!


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΤΕΝΝΙΣ,ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!

ΥΓΕΙΑ-ΕΥΤΥΧΙΑ-ΧΑΡΑ!

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ!