Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΄΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2011΄΄ Ο ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ!!!

 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΛΑ ΑΝΔΡΩΝ -35 ΠΡΩΤΕΥΣΕ Ο ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ , ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ , ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΛΕΒΕΝΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ  ΜΕ 6-3, 7-6(1)!!!



















Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

SHARK TENNIS OPEN 2011

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ SHARK TENNIS OPEN ΣΤΙΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙς ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 350 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ 2 ΠΑΙΔΙΑ,ΟΙ 2 ΣΤΕΛΙΔΕΣ....

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΩΝ 64 Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΟΧΤΑΠΟΤΗΣ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟ ΣΩΤΗΡΗ ΜΕ 2-1 ΣΕΤ 3-6,6-2 ΚΑΙ 10-6 ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η ΚΛΗΡΩΤΙΔΑ ΕΠΑΙΞΕ ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΑΦΟΘ ΣΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΩΝ 32 ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΤΑΙΡΟ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΤΣΑΛΔΑΡΗ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ "ΒΥΕ"...










Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!


ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΜΑΣ ,ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΓΕΜΑΤΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!