Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Intersport Tennis Open 2010


ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ SALONIKA TENNIS CLUB, ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΩΝ "16" , ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ 2 ΗΜΕΡΕΣ, ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΣΕ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ, ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΨΙΛΟΒΡΟΧΟ, ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΑΓΩΓΟ ΑΠΟ ΤΟ 4-3 ΤΟΥ 2ου ΣΕΤ, ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ 4-6, ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΑΙ ΜΠΡΕΪΚ ΤΟΥ 3ου ΣΕΤ, ΚΙ ΕΝΩ ΕΣΩΣΕ 6 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΜΑΤΣ ΠΟΪΝΤ, ΕΠΕΣΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο "ΕΛΙΟ" ΤΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ...

ΑΝΤΕ,ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟΜΒΡΙΟ....KEEP PLAYING!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου