Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΛΗ ΤΕΝΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ।
ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΑΡΧΙΣΑΝ
ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
ΚΑΛΟ ΤΕΝΙΣ !!!!!
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου