Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΚΟΥΦΑΛΙΑ




ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ -ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ 2η ΘΕΣΗ
ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου