Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Το μεγαλύτερο τουρνουά του φετινού Χειμώνα θα διεξαχθεί και φέτος στα 3 κλειστά χωμάτινα γήπεδα του Red Clay Tennis Club με δώρα που ξεπερνούν τα 3.500€ και μέγα χορηγό το e-tennis. Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο: RC Tennis

Στο Facebook:

http://www.facebook.com/events/180273915451280/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου