Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Στην 8αδα του τουρνουα του ομίλου Αντισφαιρισης Θεσσαλονικης το διδυμο Αυγερης (κοουτς) - Τσαλδάρης περασαν χθες , μετα την "καθαρή" νίκη με 2-0 σετ 6-2,7-5 επι των Σεβαστιαδη -Βασσάλου. Στην επομενη φαση, θα συναντησουν εκτος απροοπτου το πολυ καλο διδυμο Γιαννοπουλου - Ιράντου. Καλη επιτυχια!

Περισσότερες πληροφοριες στο http://www.thessalonikitennisclub.gr/omilos/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου